Чи потрібен підприємству сертифікат НАССР?

ХАССП (HACCP) – (Hazard Analysisand Critical Control Points) – сукупність норм стандартизації для підприємств харчової промисловості.

На сьогоднішній день в сучасному світі дотримання вимог НАССР, ISO 22000, 2011/ISO/TS 22002-1:2009 та ДСТУ ISO 22000:2007, є одним із затребуваних заходів якості продовольчої продукції. Наявність на підприємствах харчової промисловості цих стандартів та відповідних сертифікатів, не тільки престижно, але й гарантовано надасть ряд вагомих економічних переваг. Відповідно, застосовуючи вище наведені стандарти, підприємство розширює поле своєї діяльності та збільшує власний прибуток.

Такі країни як: Китай, Італія, Японія, Іспанія, Росія, Німеччина – лідирують за кількістю отриманих сертифікатів СМК.

Отримання сертифікату надає наступні внутрішні вигоди для підприємства:

  • Забезпечує контроль на всіх етапах виробництва харчових продуктів, будь-якій точці процесу виробництва, зберігання та реалізації продукції, особливо в яких всі види ризиків, пов’язаних з вживанням харчових продуктів.
  • Зменшення ризиків, викликаних можливими проблемами з безпекою харчової продукції.
  • Просуванні на ринку харчових продуктів і захисту виробничих процесів від ризиків забруднення.
  • Забезпечення економії коштів за рахунок значного зниження кількості браку у всьому обсязі продукції що виготовляється.
  • Документальне обгрунтування безпеки харчової продукції, що особливо значимо при судових розглядах або аналізі претензій.

Також така сертифікація надає зовнішні вигоди:

  • Можливість виходу на міжнародний ринок і збільшення прибутку.
  • Зростання прибутку за рахунок збільшення лояльності споживачів та розширення ринків збуту.
  • Підвищення довіри до підприємства.
  • Можливість співпраці з великими торгово-мережевими магазинами.
  • Загальне підвищення конкурентоспроможності продукції.
  • Зростання інвестиційної привабливості.
  • Підвищення іміджу підприємства за рахунок поліпшення якості продукції.
  • Велика ймовірність у перемозі у великих тендерах.
  • Зниження витрат на рекламу і просування продукції.